20 Oct 2012

masih menganggur ;>



dah dekat sebulan aku kat umah, jadi suri umah sepenuh mase.
setiap hari tunggu orang panggil aku keje.
yelah, lebih 10 resume kot aku hantar..
dengan harapan dapat la keje yang sesuai ngan jiwa aku.

tapi memang masih lagi jadi harapan.
aku nak keje sambil2 kat kilang, 
tapi mak tak bagi..macam macam alasan mak
keje kedai pun beliau tak bagi.
ape leh aku buat..bersabar dan terus bersabar.

aku memang dah takde duit langsung !
malu sangat nak mintak mak bah duit :(
sampai bile..

emm..mak..daya suke wat keje umah..
tolong mak sume tu..daya ok je.
cume keperluan daya ni je..
daya takde duit nak beli beg tangan,kasut,,hehe
tapi daya memang dah besar. daya perlu berdiri sendiri. :(

3 comments:

  1. sabar k..jangan mengalah dengan putaran waktu.bila tiba saat dan ketika InsyaAllah ada peluang kje y datang.

    ReplyDelete
  2. jangan lupa follow kembali y sob??

    ReplyDelete